wij zijn excap

maak kennis met onze organisatie en captains

Laura Dijk

laura.dijk@excap.nl 020 - 204 4508

Laura werkt sinds juni 2016 bij excap. Eerst als projectmedewerker op de afdeling planning, rapportage & analyse en nu gaat zij met veel plezier naar haar werk als projectmanager consultancy. Laura is enthousiast, betrokken en betrouwbaar. Klant- en medewerker beleving is iets wat Laura erg interessant vindt, ze vindt het daarom ook leuk dat ze daar aan kan bijdragen.

Wat Laura voor je kan betekenen

Laura is als projectmanager het eerste aanspreekpunt voor operationele vragen. Tijdens een project is ze vanaf het begin tot aan de afronding betrokken, ze is de spin in het web. Laura schakelt tijdens een project constant met de klant en met het team, iets wat Laura erg leuk vindt en veel voldoening uit haalt.

Achtergrond Laura

Na het succesvol afronden van de studie Sport, management en Gezondheid is Laura aan de slag gegaan als Eventmanager bij een sportbedrijf. Ook heeft Laura werkervaring in de horeca en de bancaire sector. Werken bij een dynamisch, enthousiast en innovatief bedrijf is iets wat Laura erg aanspreekt. Ze voelt zich daarom helemaal op haar plek bij excap.

Waar Laura enthousiast van wordt

  • Erwin
  • Familie en vrienden
  • Hardlopen en wielrennen (eigenlijk alle sporten)
  • Reizen
  • Lekker eten en drinken

FAQ

  • Welke vergoeding staat er tegenover het uitvoeren van een opdracht?

    Als mystery shopper word je per opdracht betaald, niet per uur. De vergoedingen voor het uitvoeren van een mystery visit liggen gemiddeld tussen de €10,00 en €35,00, afhankelijk van het type opdracht. De vergoedingen worden bruto uitbetaald en zijn inclusief eventuele reis- en overige kosten. Het is daarom voor jezelf het prettigst om opdrachten in de buurt van je eigen woonplaats uit te voeren of de opdracht te combineren met een privébezoek aan de betreffende plaats.

  • Hoe vaak krijg ik een opdracht?

    Hoe vaak je een opdracht uit kunt voeren is afhankelijk van de opdrachten die we op dat moment in jouw regio hebben en het hoeveel mystery shoppers worden ingezet. Het kan zijn dat je maar eens per half jaar gevraagd wordt bijvoorbeeld, maar het kan ook zijn dat we meerdere malen achter elkaar iets hebben. Mystery shopping opdrachten hebben in ieder geval een incidenteel karakter. Een volledige baan of bijbaan als mystery shopper is vaak niet mogelijk.

  • Hoe word ik uitgenodigd voor opdrachten?

    Doorgaans ontvang je per e-mail bericht wanneer er een mystery shopper vacature voor je is. Vervolgens ben je vrij om deze al dan niet te accepteren. Dit kan een ‘persoonlijke’ of een automatische e-mail uit onze software zijn. Het kan ook voorkomen dat je telefonisch wordt benaderd door ons voor een opdracht. Daarnaast kun je zelf op je persoonlijke homepagina inzien of er opdrachten beschikbaar zijn in jouw regio en deze accepteren.

  • Wanneer kan ik mijn vergoeding verwachten?

    De door jou uitgevoerde opdracht gaat een week nadat wij je ingevulde vragenlijst verwerkt hebben met de verloning mee. Aan het eind van die week zul je de vergoeding dan ook ontvangen. Doorgaans zal dit binnen een maand na uitvoering van de opdracht zijn. Het kan zijn dat je meerdere opdrachten in dezelfde week of op dezelfde dag uitvoert, maar dat je de vergoedingen op verschillende momenten zult ontvangen.

  • Kan ik excap zien als een werkgever?

    Nee, tussen excap en jou bestaat geen werkgever-werknemerverhouding. Dit betekent dat excap jou de vergoedingen bruto uitbetaalt en dat je zelf verantwoordelijk bent voor de afdracht van de eventueel verschuldigde inkomstenbelasting/premie volksverzekeringen en de inkomensafhankelijke premie Zorgverzekeringswet.

  • Hoe geef ik mijn vergoedingen op bij de Belastingdienst?

    Excap moet één keer per jaar het totaalbedrag van de aan jou uitbetaalde vergoedingen doorgeven aan de Belastingdienst. Als mystery shopper krijg je hiervan geen overzicht, dit dien je dus zelf bij te houden.

  • Kan ik bij mijn belastingaangifte kosten in aftrek brengen?

    Normaliter zal de Belastingdienst je een uitnodiging toezenden tot het doen van een aangifte inkomstenbelasting/premie volksverzekeringen. In deze aangifte kun je de eventuele kosten (bijvoorbeeld gereden kilometers) die je hebt gemaakt in aftrek brengen, met inachtneming van fiscale wet- en regelgeving. Belangrijk aspect is dat je op verzoek van de Belastingdienst moet kunnen aantonen dat je in aftrek gebrachte kosten ook echt gemaakt hebt. Bewaar (kopieën van) bijvoorbeeld parkeerbonnetjes dus goed!

  • Krijg ik van excap een jaaroverzicht?

    Nee. Excap moet één keer per jaar het totaalbedrag van de aan jou uitbetaalde vergoedingen doorgeven aan de Belastingdienst. Als mystery shopper krijg je hiervan geen overzicht, dit dien je dus zelf bij te houden.

  • Hoe kan ik mij aanmelden?

    Je kunt je aanmelden door je gegevens achter te laten en onze online test uit te voeren. In de online test krijg je een kort videofragment te zien, waarin we meer uitleg geven over wie wij zijn, wat mystery guest onderzoek inhoudt en wat je van ons kunt verwachten. Aan het einde van de video stellen we je een aantal korte vragen. Heb je minimaal 8 van de 10 vragen goed? Dan verwelkomen we je graag als mystery guest bij excap! De test werkt ook op je telefoon, maar het is aan te raden een tablet, laptop of pc te gebruiken. Succes!

  • Zijn mijn persoonlijke gegevens wel veilig?

    Jouw profielpagina is beveiligd, wat inhoudt dat alleen jijzelf en excap toegang tot deze informatie hebben. Vanzelfsprekend zal deze informatie niet voor andere doeleinden gebruikt worden. Excap gebruikt deze informatie dan ook alleen om mystery shoppers te selecteren die passen bij de opdracht.

  • Staat het antwoord op je vraag er niet tussen?

    Neem dan contact met ons op. Stuur een e-mail naar mysteryshoppers@excap.nl of bel ons op telefoonnummer 050-850 7005 (alleen op werkdagen tussen 8.30 - 17.30 uur).