wij zijn excap

maak kennis met onze organisatie en captains

Yvonne van Wijngaarden

yvonne.vanwijngaarden@excap.nl 050-850 7005

Yvonne is sinds september 2021 werkzaam bij excap op de afdeling planning, rapportage & analyse. Yvonne is sociaal, enthousiast en leergierig. Ze is er trots op om deel uit te maken van het moderne, ondernemende en enthousiaste team van excap.

Wat kan Yvonne voor je betekenen?

Yvonne houdt zich bezig met verschillende projecten. Hierbij zorgt zij ervoor dat de Planning, Rapportage en Analyse van de projecten voorspoedig verlopen. Ook staat Yvonne altijd paraat om vragen van mystery shoppers te beantwoorden.


Achtergrond Yvonne

Yvonne heeft de opleiding Leisure Hospitality Executive afgerond en is vervolgens in de horecabranche gaan werken als receptionste. Na 13 jaar horecaervaring weet Yvonne als geen ander hoe ze de klant tevreden moet houden. Tijdens haar werk in de horeca heeft ze veel ervaring opgedaan op het gebied van receptie, organisatie en klantcontact. 


Waar Yvonne enthousiast van wordt

  • Arjan
  • Vrienden en familie
  • Lekker eten met een bijpassend drankje
  • Festivals bezoeken
  • Wandelen in mooie natuur
  • Zon(vakanties)

 

 

 

 

FAQ

  • Welke vergoeding staat er tegenover het uitvoeren van een opdracht?

    Als mystery shopper word je per opdracht betaald, niet per uur. De vergoedingen voor het uitvoeren van een mystery visit liggen gemiddeld tussen de €10,00 en €35,00, afhankelijk van het type opdracht. De vergoedingen worden bruto uitbetaald en zijn inclusief eventuele reis- en overige kosten. Het is daarom voor jezelf het prettigst om opdrachten in de buurt van je eigen woonplaats uit te voeren of de opdracht te combineren met een privébezoek aan de betreffende plaats.

  • Hoe vaak krijg ik een opdracht?

    Hoe vaak je een opdracht uit kunt voeren is afhankelijk van de opdrachten die we op dat moment in jouw regio hebben en het hoeveel mystery shoppers worden ingezet. Het kan zijn dat je maar eens per half jaar gevraagd wordt bijvoorbeeld, maar het kan ook zijn dat we meerdere malen achter elkaar iets hebben. Mystery shopping opdrachten hebben in ieder geval een incidenteel karakter. Een volledige baan of bijbaan als mystery shopper is vaak niet mogelijk.

  • Hoe word ik uitgenodigd voor opdrachten?

    Doorgaans ontvang je per e-mail bericht wanneer er een mystery shopper vacature voor je is. Vervolgens ben je vrij om deze al dan niet te accepteren. Dit kan een ‘persoonlijke’ of een automatische e-mail uit onze software zijn. Het kan ook voorkomen dat je telefonisch wordt benaderd door ons voor een opdracht. Daarnaast kun je zelf op je persoonlijke homepagina inzien of er opdrachten beschikbaar zijn in jouw regio en deze accepteren.

  • Wanneer kan ik mijn vergoeding verwachten?

    De door jou uitgevoerde opdracht gaat een week nadat wij je ingevulde vragenlijst verwerkt hebben met de verloning mee. Aan het eind van die week zul je de vergoeding dan ook ontvangen. Doorgaans zal dit binnen een maand na uitvoering van de opdracht zijn. Het kan zijn dat je meerdere opdrachten in dezelfde week of op dezelfde dag uitvoert, maar dat je de vergoedingen op verschillende momenten zult ontvangen.

  • Kan ik excap zien als een werkgever?

    Nee, tussen excap en jou bestaat geen werkgever-werknemerverhouding. Dit betekent dat excap jou de vergoedingen bruto uitbetaalt en dat je zelf verantwoordelijk bent voor de afdracht van de eventueel verschuldigde inkomstenbelasting/premie volksverzekeringen en de inkomensafhankelijke premie Zorgverzekeringswet.

  • Hoe geef ik mijn vergoedingen op bij de Belastingdienst?

    Excap moet één keer per jaar het totaalbedrag van de aan jou uitbetaalde vergoedingen doorgeven aan de Belastingdienst. Als mystery shopper krijg je hiervan geen overzicht, dit dien je dus zelf bij te houden.

  • Kan ik bij mijn belastingaangifte kosten in aftrek brengen?

    Normaliter zal de Belastingdienst je een uitnodiging toezenden tot het doen van een aangifte inkomstenbelasting/premie volksverzekeringen. In deze aangifte kun je de eventuele kosten (bijvoorbeeld gereden kilometers) die je hebt gemaakt in aftrek brengen, met inachtneming van fiscale wet- en regelgeving. Belangrijk aspect is dat je op verzoek van de Belastingdienst moet kunnen aantonen dat je in aftrek gebrachte kosten ook echt gemaakt hebt. Bewaar (kopieën van) bijvoorbeeld parkeerbonnetjes dus goed!

  • Krijg ik van excap een jaaroverzicht?

    Nee. Excap moet één keer per jaar het totaalbedrag van de aan jou uitbetaalde vergoedingen doorgeven aan de Belastingdienst. Als mystery shopper krijg je hiervan geen overzicht, dit dien je dus zelf bij te houden.

  • Hoe kan ik mij aanmelden?

    Je kunt je aanmelden door onze online test uit te voeren en je gegevens achter te laten. In de online test volg je mystery shopper Heleen tijdens een mystery shop. Zowel Heleen als de medewerker spelen een rol. Tussentijds worden een 14-tal vragen gesteld, je kunt je tijd nemen voor de vragen omdat er geen tijdslimiet aan verbonden is. Om de test voldoende af te ronden mag je maximaal drie verkeerde antwoorden geven. Het terugkijken van fragmenten is niet mogelijk, dus wees direct alert. De opdrachtinformatie, die je tijdens de test rechtsboven kunt aanklikken, kun je wel tussentijds blijven raadplegen. De test werkt ook op je telefoon, maar het is aan te raden een tablet, laptop of pc te gebruiken. Succes!

  • Zijn mijn persoonlijke gegevens wel veilig?

    Jouw profielpagina is beveiligd, wat inhoudt dat alleen jijzelf en excap toegang tot deze informatie hebben. Vanzelfsprekend zal deze informatie niet voor andere doeleinden gebruikt worden. Excap gebruikt deze informatie dan ook alleen om mystery shoppers te selecteren die passen bij de opdracht.

  • Staat het antwoord op je vraag er niet tussen?

    Neem dan contact met ons op. Stuur een e-mail naar mysteryshoppers@excap.nl of bel ons op telefoonnummer 050-850 7005 (alleen op werkdagen tussen 8.30 - 17.30 uur).